søndag 13. november 2011

Enda en vest

 Denne vesten strikka jeg da jeg var på "husmorferie" i Stockholm.
Var så lei av å strikke med duse pastellfarger så måtte ha noe med litt liv i.
Knæsj gul-grønn Mirasol passa perfekt. Lille MissRosa kler jo andre farger også, der ser jeg jo nå!
Syns bladmønsteret er nydelig!
Eneste jeg har å utsette er at kanten nede ruller seg opp i bruk, så neste gang blir det ribbekant nederst.
Mønsteret går helt opp til 6 år, så nå kan jeg strikke noe annet enn Clara som jeg er blitt så glad i .
Mønsteret er å finne i Sandnesgarn 0910, og alle modellene er designet av Lene Holme Samsøe. Masse fint, kunne tenke meg å strikke hele heftet.
Nå er det julegaveproduksjon for fullt her, så kan ikke vise så mye fram enda. Får vente til romjula:)
Ønsker alle som titter innom en fin uke:)

Line

3 kommentarer:

  1. Ja, det gjorde seg i den fargen! Enig med deg angående det heftet - det må jeg nok kjøpe snart :)
    Veldig søt frøkna di!

    SvarSlett
  2. Vesten ble flott i den fargen! Skal selv strikke en lilla til uka:-) så supert med tips til kanten nederst! Takk:-)

    SvarSlett
  3. Ja, denne fargen kledde hun kjempegodt! Helt enig i at det er godt å velge litt friskere farger av og til. Den gangen jeg gjorde det endte jeg desverre opp med noe som var alt for lite:( Takk for garntips inne hos meg!:)

    SvarSlett