søndag 23. desember 2012

Vant jeg?


Blir et kort innlegg i dag. Får skylde på en hektisk lillejulaften :)
Julefreden har endelig senket seg i huset, og jeg har fått satt meg ned for å ordne med lotteriet.
Ble en god gammeldags loddtrekning i dag, der min svigersøster og hennes kjæreste finn æren av å trekke vinnerne :)

-Ingunn vant to nøster kauni!
-To vrange vant boka!
To kjempefine blogger jeg besøker ofte :)

Skal få sendt det så snart hverdagen er tilbake, og postkontoret åpner.
Send meg adressene deres på  blog.touchofvanilla @gmail.com.

Nå skal jeg i kjent stil stress-strikke på en julekjole til frøkna som jeg har som mål å bli ferdig med i kveld/natt :)

Vil ønske alle som er innom her en riktig GOD JUL!! :)

7 kommentarer:

  1. Oi, så kjekt! Den gleder jeg meg til å kikke i, hurra! :)

    SvarSlett
  2. Hurra fra meg også! Jeg har hørt så mye bra om Kauni, men har aldri prøvd garnet. Dette blir stas!

    God jul! Nyt dagene!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  3. God jul! og gratulerer til vinnerne.

    Jeg har lest litt sporadisk... koselig blogg. Mye fint du lager.

    Kos deg i romjula!
    Bente

    SvarSlett
  4. Bare innom for å ønske deg ei fortsatt koselig romjul!

    Klem

    SvarSlett
  5. Tusen takk for det knallfine heftet, nå har det kommet vel fram! :) Mye flott, tror kanskje jeg blir helt nødt til å sette i gang med en jakke i vevstrikk snart.

    SvarSlett