tirsdag 18. desember 2012

♥ X-mas give-away ♥


 Nå har bloggen blitt neglisjert et par måneder! Har bare vært innom av og til for å lese gjennom blogger jeg følger. Har vært ti uker i praksis på sykehuset og jeg hadde glemt hvor tungt turnusarbeid er. Og når man i tillegg har to små som krever sitt.. ja da går dagene i ett .

I sommer hadde bloggen min 1-årsdag og jeg hadde lyst å ha en liten feiring.
Det er utrolig koselig at så mange har vært innom her det siste året, det varmer virkelig.
Så TAKK til deg som er innom!

Jeg har gått å ventet på boka knit for your kid av Susie Haumann. Den etterfølgeren av all you knit is love, som har mange fine oppskrifter i alderen 0-18 måneder. Jeg bestilte likegodt to og har lyst å dele ut en til dere :)

All you knit is love har oppskrifter i alderen 2-6 år og jeg har allerede sett meg ut noen favoritter. 
Trøje med striber har jeg planer om å strikke til snart-seksåringen. Garn er på plass, må bare få ferdig noen julegaver først :) 
 Trøye i vævstrikk og kjolen har jeg sett meg ut til frøkna, men har innsett at det ser ut som jeg bare har ett barn, så storebror står først i køen av nye prosjekter som startes på.
 To nøster kauni skal også deles ut. Å ta bilder i vintermørket er vanskelig, så fargene kommer ikke til sin rett. Fargene er EQ(regnbue), og ett nøste lys grå.  Blir sikkert fint å strikke jakken med striper i dette garnet.
 Syns det blir så mye styr med loddtrekning og sånn, så legg igjen en kommentar, så trekker jeg en vinner på lillejulaften.
Blir jo selvfølgelig glad om du følger bloggen min og liker meg på facebook, link er øverst på siden. Jeg er helt i startfasen, så har ikke kommet så mange oppdateringer der enda :)

Ønsker deg som er innom er herlig førjulstid 

24 kommentarer:

  1. Åh, denne boken ønsker jeg meg veldig! For en fin give away. :) Får prøve lykken. ;) Ha en fin førjulstid.

    SvarSlett
  2. Åhoi det så ut som en bok helt etter min smak, så takk for tips - det skal vel ikke utelukkes at jeg må skaffe meg den selv om jeg ikke skulle være så heldig å vinne! :)

    SvarSlett
  3. Å for en flott bok! Den må jeg uansett få i hus ser jeg. God jul til deg :-)

    SvarSlett
  4. Superfin bok! Denne ønsker jeg meg også:)

    SvarSlett
  5. Barn og turnus-arbeid er ikke så veldig strikkefremmende nei :-)
    Supre premier !

    SvarSlett
  6. Fin bok, jeg prøver lykken (ps: man får strikka masse etter ei strevsomt vakt. Finnes ikke bedre avkobling!) :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med vel overstått ett-årsdag, mange sidevisninger og følgere! Det tyder på at mange liker seg hos deg. Jeg vil gjerne bli med på giveawayen. Det er alltid spennende.

    Fortsatt fin førjulstid!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  8. Prøver lykken :)
    Ser ut som en fin bok. Ha en fin uke :)

    SvarSlett
  9. Jeg prøver og lykken :-) Ser det er masse fint i den boka :-)
    Ønsker deg og dine en fin adventstid, og god jul :-)

    Kjempefin blogg du har :-)

    Hilsen Åse

    SvarSlett
  10. Jeg liker bloggen din kjempegodt :) Vil gjerne være med i trekningen, den boka har jeg siklet på en stund :) God førjulstid!

    SvarSlett
  11. Så hyggelig med førjulsgibort. Ser ut om en fin bok!

    SvarSlett
  12. Du strikker så mye fint, gleder meg hver gang jeg ser at du har oppdatert! :-)
    Ha en riktig god og fredfull jul!

    SvarSlett
  13. Du har en finfin blogg, alltid koselig å lese den. Boka har jeg i hus, men Kaunien kunne jeg ikke se forbi...god jul til deg =)

    SvarSlett
  14. Krysser strikkepinnene :) Tre fine prosjekt du har valgt deg ut, kjekt å ha deg tilbake :)

    SvarSlett
  15. så flotte premier! :)
    Håper du får slappa godt av i jula. Fint når det kommer innlegg fra deg :)

    God jul!

    SvarSlett
  16. Kjekt å se at du er innom igjen, he-he. Hektiske tider, det er bare å prioritere og så venter vi spent og gleder oss over oppdateringer :)

    Blir gjerne med på giveaway'n din jeg! :)
    Nyt førjulstiden!

    God jul!
    Eli Kristin

    SvarSlett
  17. Følger deg både her og der jeg ;)
    God jul :)

    SvarSlett
  18. Dette er første gang jeg er inne og leser bloggen din, men jeg kommer helt sikkert tilbake :-)

    SvarSlett
  19. Flott blogg til ei flott jenta :))) Du, den boka så veldig spennende ut, hvor finner du alt???

    Kos deg av de få adventsdagene som er igjen :))

    SvarSlett
  20. Flott blogg. Blir alltid inspirert her :) turnus arbeid er tyngre enn folk tror. Mn håper det var greit i praksis for det om? Lykke til med trekning og god jul :-)

    SvarSlett
  21. Fin blogg, jeg får inspirasjon av ting du lager ;) Så får jeg også prøve lykken på Give-awayen ;)
    God jul
    Hilsen Lisbeth

    SvarSlett
  22. Gratulerer med vel overstått ettårsdag! Og vel overstått praksis. Jeg prøver lykken og blir med på den fine give-awayen:) Ha en koselig jul!

    SvarSlett
  23. Gratulerer med 1 års dag, og fullført praksis!!!

    Jeg har allerede sikra meg boka til Susie Haumann, men stiller gjerne til trekkning av kauni-nøster:) Krysser fingre og tær!!

    Benytter samtidig anledningen til å takke for strikkeinspirasjon i året som har gått!!

    Ønsker deg og dine God Jul!!!

    Vennlig hilsen tantemaraj

    SvarSlett
  24. Er inne på bloggen din titt og ofte. Slenger meg på giveawayen og krysser fingrene :) God jul.
    camillaheggdal41@msn.com

    SvarSlett