lørdag 10. desember 2011

Rolig på bloggen..

Ikke vært så mye nytt å vise fram her, så er vel derfor.. Strikker en del, men ikke alt kan blogges om nå før jul :) Gleder meg sånn til julaften, for da kan jeg strikke det jeg har lyst til!
Har likevel greid å strikke denne lua til lillesnuppa som jeg har hatt planer om lenge.. Lettstrikka og kjapp lue som ble helt nydelig etter min mening.Mønsteret  er i et av heftene til subleme, tror det var nr 600 om jeg ikke husker helt feil. Herligheten er strikka i drops merino extra fine i en dus grå/beige. Mykt og kløfritt garn som er perfekt for småhoder. Hele lua skal egentlig strikkes i samme garnet, men jeg valgte å bytte ut flappen foran med drops alpakka boucle`. Likte looken på den ferdige lua veldig godt. Strikka den i størrelse 1-2 år til snuppa på 15 mnd, og den er enda ganske romslig.

Ønsker alle en riktig god romjul!
Nå skal det leses til eksamen for full guffe!

-Line-

2 kommentarer:

  1. Så utrolig fin!! Du e så flink! Dem e no bra søskenlik de hjerteknuseran dine :)

    SvarSlett
  2. Kjempe fin lua! Kor du får tak i det hefte med den lua i? Har vært på leiting:)
    Lykke til på eksamen forresten!

    SvarSlett